Heippa kaikille! Aloitetaas siitä että paino viime VIIME VIIKON perjantaina oli 94.7kg! Ja NYT perjantaina, eli eilen, oli 94.0kg! Eli painon suhteen hyvin menee! Ainakin J sanoo näin :)

Meillä siis oli mahatautia, kesti 1.5vk!!! :( Ensin se oli kuopuksella, sitten esikoisella ja sitten vanhemmilla. Vanhemmilla ei onneksi niin raju. Kuopuksella oli todella paha. Siispä ei ollut aikaa mitenkää kirjoitella kun oli tosi kiirettä koko ajan. Nyt on flunssaa, iski aamulla. Meninpä kuitenkin lenkille äsken ja olin siellä 40min. Torstaina olin tunnin. Mahataudissa kun olin, niin tein ton wiin urheilupelin mukaan steppilaudalla askellusta 60min. Nopeasti! askeleet oli n. 3000 aina 30min kohdalla.. Se oli ihan jees. Tein sen jalka ja käsipainojen avulla sekä välillä oli tuo kuopus sylissä. Halusi olla mukana, ja sehän ei häiritse. Kerran jäi vaan lenkki välistä mutta muuten olen tehnyt kaikki niin kuin pitää. Kerran myös jäi illalta ruoka ja iltapala kun ei vaan maistunut mahataudissa, mutta muuten on kaikki mennyt alas :D

Mitäs muuta mulle kuuluu? Hyvää! on mahtavaa kun vanha talvitakki mahtuu päälle! Sellainen ruskea! huikeeta! Aloituksessa se ei mahtunut edes kiinni :D vielä kun sen kanssa istuu niin näytän ihan siltä kuin olis sullottu makkaran täytteet nakin kuoreen :D :D heh :D mutta jos kävelen niin miehen mukaan näytän todella paljon laihemmalta kuin mun vanhan ISON talvitakin kanssa! ihan huikeeta! Alushousutkin ovat jo isot, ja sen huomasin siitä kun ei hyvin pysy niin hiertää joka paikkaan, auts! täytyy käydä uusia ostamassa :P Sitten pystyn olla jo eriväri vaatteissa, tai no yhdessä. Sinisessä, turkoosi! <3 kuuluu niin mun lempiväreihin! Lila ja pinkki ovat myös, ja toivott niitäkin kehtaa joskus käyttää! Tai no tottakai kehtaan, sit kun sen aika on!

Oli niin ikävä päästä kirjoittaa tähän blogiin että! tiedä nyt ketä seuraa mutta ainakin katsojia on käynyt! Mutta tosiaan, eilen haistelin täällä kotona vaan laskiaspullan tuoksuja! <3 kävin leipomossa ostamassa kaksi laskiaspullaa! 7e!! eli 3.5e yksi! mitä säästinkään kun en ostanut itselleni. Ostin siis lapsille yhden puoliksi ja isälle yhden. Ei kulma ollut edes hyvää kenenkään mielestä..?! täytyy sit tehdä itse heille laskiaispäivänä kunnon pullat :)

Oltiin muuten perhekahvilassa nyt perjantaina. Sain kuulla yhdeltä jonka olen nähnyt nyt noin kuukausi sitten että onpas sulla kasvot kaventuneet, ja muutenkin näyttää hoikemmalle, onkos sullakin joku dieetti menossa? sanoin että ei, elämäntapamuutos! Sit sain selitellä taas koko jutun :D Ei se mitään, ilomielin kerron :) Mut tuli huikee fiilis taas kerran kun joku huomasi! Itse en huomaa kun jostain vaatteista! En siis ole halunnut ottaa ympärysmittoja, kun en jaksa niistä ressaa ;) Kuvat olen ottanut mutta en vaan kehtaa lisätä niitä.. hehhee :D hävettää niin saakelisti se oma ulkonäkö :D nyt jo tykkään enemmän mun pepusta, se alkaa tulla esiin! sain ne uudet rintaliivitkin, kun kerrankin mahtui! yksi kuppi pienentynyt siis ja ympärysmittakin pienentynyt! siis ihan alkupainosta hävinnyt nyt 12kg!!!! J:n avulla nyt on lähtenyt n. 4kg! 0.5-1kg viikossa saa lähtee joten tavoitteessa yhä ollaan. Sen myönnän että tekis mieli tiputtaa nopeemmin. Ärsyttää suunnattomasti kun kaikki ketkä on dieetillä niin "mulla on tippunut 10kg, mulla 15kg" jnejne.. Noh, toivott ne pitää kans sen painon sitten. Mun tavoite kun on tiputtaa se paino normaaliin ja sit lihaksia! :) Alan jo hurahtaa bikini fitness kisoihin, mutta sinne olis monen vuoden matka.. mutta ei sitä tiedä. Ne on niin upeat ne lihakset että! Katsotaan mitä tästä tulee, nyt ainakin on tavoite 90kg! sitten 85kg ja sitten 80kg jnejnejne.

Ainiin, mikä kans oli kuin lottovoitto olis tullut. Eilen tein ekan kerran aamupalasta smoothien!!! huhhuh! valmistu minuutissa ja juotu minuutissa! siis kun sain vaihtaa raejuuston maitorahkaan, sekä J, joka on nyt PT tästä lähtien mulle, sanoi että tee smoothien, niin minäkin tein/teen, niin johan helpotti. Se kun on kiire aamuisin arkena niin alapa siinä keittää puuroa, mittaat raejuuston ja mehukeittoa kans.. ja kun sitä raejuustoa söin oikeasti sen 15min! ei meinaa mennä alas niin paljoa!.... niin nyt menee helposti! Ja jaksan syödä sen eikä tule sellasta ähkyä! Jee! että kiitos PT:lle! <3 Muutenkin on todella loistavaa kun auttaa minua vaikka hyvä kun koskaan mitää puhuttiin.. moi vaan. Hiljasia kun molemmat. Olen myös ollut vähän rasittava mun ja miehen suhteen alussa... Kännimokia sun muuta shittii, niin ehkä sekin antanut toooooosi huonon kuvan musta. Tai no ei ehkä, vaan joo.. pahoittelut niistä kaikille jotka vaan joutu osaksi niitä! ei kai koskaan ole myöhäistä pyytää anteeksi. Mutta toivott tää edes vähän parantaa. Mä osaan kyllä olla ärsyttävä välillä, tiedän. Nyt olen kulma ainakin anopin mielestä vähän rauhottunut, kulma paljonkin! kiroilin ennen, en enäää kuin harvoin kun sattuu esim varpaaseen :D en tajua miten olin jumittunut siihen huonoon minään. Nyt olen se parempi. Toivon myös että sitten kun olen se mitä haluan, niin musta ei tulis sellasta pissistä taas.. Uskon että ei, mutta on näitä kuultu mitä käy kun laihtuu...

Mitäs muuta, niin... mulla on tullut sellainen juttu päähän että jos näen jonkun syömässä jotain törkeen herkkua ja hän on isokokoinen, niin tekis mieli sanoa jotain. Että oletko varma että haluat syödä tuon, ota porkkana! Haha! entiiä miksi.. Ehkä siksi kun ajattelin että olen lihava, että en varmasti liho enää jos syön herkkuja.. jos joku muukin ajattelee niin. Noh, toisaalta jollain voi olla se sairaus jne että onneksi osaan pitää mölyt mahan sisällä!

Sitten, minulla on alkanut selkä säryt! tuntuu ihan saakelin pahalle kun istuu hetken tuolilla tai lattialla ja sit nousee ylös.. huhhuh! täytyy kohta käydä lekurilla ja kysästä vähän, että mikä siinä voisi olla! Nukkunu olen kohta kuukauden (tosi mukavalla) patjalla lapsien huoneessa kun muuten kuopus ei nuku, voisikohan siitä johtua.. entiiä.. myös synnytyksestä tuli vähän laskeumaa niin ehkä siitä? entiiä. Täytyy joku pv käydä kun saan vaan aikaiseksi. Jos seison tai kävelen niin kipua ei ole, mutta esim nyt kun istun tuolilla kirjoittamassa tätä niin selkää alkoi särkeä... tyypillinen vaiva varmasti on, kun monella tuntuu olevan.. ja se on ihan kunnon särkyä, ei mitään pientä.. se on alaselässä sekä myös vähän oikealla, vasemmalla kipua ei ole. Mut en syö särkylääkettä, kyllä tän kestää! Liikunta ei ainakaan pitäis pahentaa.. ehkä vaan tää ylipaino ja sit kun nostelen joka päivä vähintää 100 kertaa tota kuopusta joka painaa juuri kohta 11kg! Se on niin äidin tyttö kun olla ja voi.. toivott pääsen selkäsärystä eroon pian! :)

Juuri meni lapset pvunille joten mulla kohta ruoka ja sitten aloitetaan taas pelaa destiny peliä <3 siihen peliin mä olen todella hullunu! parempaa en todellakaan tiedä! <3 kun voi pelaa yksin tai kaksin, tai ryhmässä jopa kuusi pelaajaa <3 aina ne on vaan miehiä, mutta niiden kans mä tuun paremmin toimeenkin :D Aina tullut.. naisilla niin turhia kinasteluja, kateutta ja ties mitä. Poikkeuksia löytyy tottakai, mut silti! Mut juu, katsotaan koska kuvia uskallan laittaa! kun ne nyt vaan on niin oksettavat kuvat että hyi saakeli!

Mutta jatketaan taas! Juokaa ihmiset vettä paljon ja liikkukaa!

<3: vaappuva ankka (selkä pipi)