Heippa taas ja pahoittelut taas kahden viikon tauosta..! :) Meillä miehellä oli yli viikon kestävä influenssa, yli viikon kuume. Minulla oli kans lämpöä pari päivää ja siksi pari kertaa jäi kävelemättä viime viikolla. No mutta painot oli siis 13.2. 93,6kg eli -400g vaan! Sitten viime perjantaina 20.2 painoin 92,3kg -1,3kg :) Mahtavalta tuntui, söin vähemmän tietenkin kun olin kipeä, ja liikuin miten liikuin.

Mitäs minulle kuuluu: 48koosta siirtynyt nyt 46 ja jotain 44. Vyötärö siis. Ja muuten XL--> L :) Ihan kivaa.. :) Eilen käytiin salilla anopin ja pt:n kanssa :) jouduin koville ja siinä huomas kuinka huonossa kunnossa olin :/ :D siellä vierähti jokunen aika.. :) kävelin salille reipasta kävely vauhtia lämmittelyksi ja sitten salilla oltiin joku tunti? enpä ollu koskaan käyttänyt jalkaprässiä, hankalaahan se oli. Tai sit nostellu tankoa alhaalta polven alapuolelta vyötärölle ja laskea.. mikä liike onkaan.. Kyllähän se mukavaa varmasti tulee olemaan, salitreeni.. kun vain yksin uskaltaisi sinne mennä.. Kun ne laitteet on niin hankala käyttää ja pelottaa että sit jotkut nauraa.. kyllähän nuokin eilen mulle hymyili muutamia kertoja :D :D nyt on joka paikka kipeenä, selkä, vatsa, jalat todella kipeet, ja sormet :D :D kyykkyyn ei voi oikein mennä :D

Kotioloissa meni miten meni kun mies sairaslomalla.. kaikki oli vähän turhautuneita jne.. Yritin käydä lapsien kans avoimissa päiväkodeissa ja ulkona mutta tuntui että mikään ei riittänyt.. Ne oli niin sekaisin kun isä oli yhtäkkiä kotona niin kauan. Onneksi arki lopulta tuli ja nyt kaikki taas hyvin ja kaikki jaksaa :) Ainut minkä olen huomannut niin itse jaksan enemmän olla lapsien kanssa ja tehdä kotitöitä jne. Kun aattelen että ne kaikki on liikuntaa kuitenkin. Mies nykyään vaan makaa lattialla tai istuu sohvalla. Pitäis varmaan sille kans saada joku liikunta hommeli niin jaksaisi enemmän. Tulee huono omatunto kirjoittaa välillä edes tätä kun hän katsoo telkkaria ja lapset kinuu minun luokse. Noh, sitten vain lopetan hetkeksi ja taas takaisin kun ehdin. Se siitä valituksesta. Ennen mä olin se joka ei ulos mielellään lähtenyt lapsien kanssa. Mutta pakko sillä mies ei pidä ulkoilusta lapsien kanssa, VIELÄ. Sit kun kesä tulee niin varmasti on ulkona! rakastaa kesää! on sellanen vilukissa :D noh, kaikki muut onkin sitten hyvää miehessä, vain tämä on hänen huonopuolensa :D  minussa niitä on varmasti monia! :D

Sanoinkohan jo että kahvakuula käydään tänään ostaa mulle :D pääsen reenaa kotona kans :) se oli tosi raskasta niin se vois olla hyvä kotona tehdä. Sitten salille kun vähän voimat kasvaa! mulle saa sanoa vinkkejä kahvakuulan käytöstä. 8kg ostan :) En malta oottaa kun saa taas voimistella. Ainiin, sain pt:ltä luvan 4xviikossa liikuntaa :) eli aattelin että kaksi kävelyä ja kaksi kuntosalitreeniä.. tai sitten jos voi niin kolme reipasta kävelyä ja 2 salitreeniä (kahvakuulailu kotona tai sitten ihan salille).. Oon myös miettinyt että koska vaihdan mun salilta tohon fontaneen vaikka.. siellä olis ne ryhmäliikunta tunnit jotka kiinnostaa tooooosi paljon, mutta on sitten tuplaten kalliimpi.. täytyy nyt oottaa että kunto kasvaa ja sitten menen sinne :) siellä kun ne on aika rankkoja! täytyypä tänään taas ottaa kuvaa ja kattoo näkyykö eroa edelliseen :) mut nyt joka toinen päivä aattelin että on liikuntapäivä :)

tilasin muuten fit lehdenkin :) oli niin houkuttava tarjous ;) ja se on sellanen mistä tykkään.. harmitti vaan kun ei sitä fit lehden laihdu versioo pysty tilaa kotiin, vain kaupasta.. :/ mut täytyy yrittää muistaa ostaa se sitten :) oon miettinyt että menisin body actionilla käymään ja ostaa jotkut kivat treenihousut! tätä ainaista mustaa ei jaksaisi enää :D oon miettinyt myös jos menisin joskus vesijuoksemaan taas muutamia kertoja, mutta nyt nää läski puheet uimahallissa kauhistuttaa.. lätsäisin varmaan naamalle jos joku kehtais mulle sanoo jotain, tai ainakaan nauraa.. :D inhottavia ihmisiä kyllä löytyy.. jotkut on kyllä unelman laihoja/lihaksikkaita mutta luonne on sitten jotain muuta.. :D

Voi että nämä kivut!! täytyy ottaa kyllä särkylääke.. siis en pääse istumaankaan edes kun sattuu ihan liikaa :D tai varsinkaan ylös :D sängystä ylös pääseminenkin aamulla oli yhtä tuskaa :D

Mutjuu, olis kyllä kiva saada oikeasti se salikaveri.. joku vaan.. ainakin aluksi.. oppii tuntemaan oman salin niin olisi tosi kiva! :) mut ehkä se tästä joskus. Kyllä mä joskus uskallan sinne mennä.. en ehkä yksin kuitenkaan :D Mut eikai tässä muuta sitten, paino tippuu ja hyvä olo jatkuu! :) jospa kesällä kehtaa toppia käyttää ;) katsotaan :D kohta olen jo 86kg, jonka painoin kun esikoinen oli masussa aika alussa. Tavoitehan on se 62kg suunnilleen :) vai mikä nyt on normi :D mut nyt täytyy taas alkaa häippästä kun esikoinen tuli kiljuu korvaa ja se ei tunnu kivalle :D :D niin ja tanssikin olisi kiva jo aloittaa, jollain vähemmän rankemmalla lajilla. Vaikka joku latino. Showtanssi tai street hiphop on ne mun juttu sitten, kun sen aika vaan koittaa :) ennen tanssin shake down dance schoolissa Joe Kaidan opeissa, ja oli mahtavaa! tunti oli englanniksi aina :) tosi vähän Suomea silloin puhui. Tanssin kun olin n 16-18v :) linkki sinne: http://www.sds.fi/fin_index.html :) Jos pystyy niin kannattaa ehdottomasti tuolla käydä! :) edullista ja tähän mennessä parasta opetusta! :) ja aina oli hauskaa :) nyt aattelin kokeilla ehkä tuota http://www.stepupschool.fi/toimipisteet/vantaa/  :) Mutta aika hintava se on näin kun ei töissä käy kun on kotiäitinä. Täytyy nyt vähän katsoa mihin menen :) mut johonkin menen. Mutta toivott nyt kaikki pysyy terveenä ja pääsen kirjoittelemaan jo perjantaina viimeistään tänne :)

<3: kuntohiiri ;)