Moikka kaikille! :)

Ensinnäkin, en välitä kirjoitusvirheistä.. toiseksi, kirjoitan aina suoraan päästäni. En mieti mitä kirjoitan, vaan kirjoitan sitä mitä vaan tulee. Olen suorapuheinen ja temperamenttinen mutta toki myös kiva ja höpsö :) Minulla on ihana aviomies ja kaksi aivan ihanaa ja suloista lasta <3 Olen käynyt ammattikoulun ja valmistunut tarjoilijaksi. Minulla on ollut rankka lapsuus/nuoruus mutta kaikesta on selvitty! Tästäkin selvitään! Mistä?! painonpudotuksesta ja sen jälkeen kiinteytys. Tiedä sitten sen jälkeen mihin ryhdyn :D Nyt saan apua painonpudottamiseen mieheni veljeltä (J). Olen hänen ensimmäinen "valmennettava" :D En tunne häntä juuri ollenkaan mutta sen tiedän että hän osaa nämä. Tosiaan, olen tuntenut mieheni noin 4vuotta. Tavattiin netin kautta (e-kontakti). 

Olin silloin seksikäs mielestäni, ainakin tarpeeksi. Nyt tahdon samaa, tai no vieläkin seksikkäämmäksi. Painoin silloin 62kg kun tavattiin ja olin/olen 161cm pitkä. Viimeisen synnytykseni jälkeen painoin 106.4kg! Nyt noin vuosi siitä (imetin 1v, ekat 6kk täysimetys) painan 97.8kg! en ole liikkunut kuin mitä lapsien kanssa, ja vähintään kaks kertaa viikossa syön jotain herkkuja, pahimmassa tapauksessa joka pv.. Sokerikoukussa valitettavasti (mut en kauaa). Ja aika pahasti tupakan tilalle tuli.. lopetin siis tupakanpolton heti kun aloitettiin ekan lapsen yritys. Tupakka jäi heti mutta sit alkoi jääkaapilla ravaaminen. En tajua miten vaan se herkuttelu pääsi käsiksi ja liikunta jäi.. Miksi olin niin hölmö.. Oma moka. Mutta nyt kun viimein imetys loppui (hyvä teko syy?!) niin yhtään herkkua en suuhuni enää pistä. Noudatan täysin J:n neuvoja. Mä en kertakaikkisesti kehtaa olla ulkona ilman neuletta tai takkia. En kehtaa mennä uimaan minnekään ym. Miehen suku on hyvässä kunnossa (minunkin puolelta jotkut) joten on kyllä kova motivaatio päästä kuntoon että kehtaa esim synttäreillä olla samaan aikaan. Esim miehen suvusta yksi on tosi hot. Mieheni sisko. Siinä on motivaatiota kun häntä kattoo. Hänellä on aina hyvännäköiset vaatteet, hiukset, meikit jne. Ja tosi hyvä luonne! En ole mitään siihen verrattuna.. Mä olen harakka kun hän on joutsen.. Samaan pyrin minäkin. Ja aion sen saavuttaa..

Sitten tosiaan, tiedän että mun puoli suvusta ei usko muhun pätkääkään. Ehkä siksi kun ei itse siihen pystynyt? tai siksi että näiden raskauksien puolivälissä laihduin tarkoituksella ja sainkin -12kg pois (Fitfarmin superdieetin avulla, ilman niitä lisäjuttuja). Sitten tulin kuitenkin raskaaksi heti kun vain yritettiin ja kilot tulivat vielä pahempana takaisin.

En tiedä muuten ketään kuka uskoisi minuun. Vain minä itse. Tiedän yhden joka tsemppaa. Anoppi. Ja varmasti J, kun hän edes auttaa. Tuskin auttaisi jos ei tsemppaisi.. emt. Mieskin kyllä sanoo että tsemppaa mutta katsotaan :D Noh, toisaalta itsestähän tää lähtee, niskasta siis kiinni ja toimeen! :)

Tervetuloa mukaan minun matkaani kohti normaalipainoa! Katsotaan kuinka nopeasti se tulee. Niin, lupaan kirjoittaa vähintään kerran viikossa blogia. Painonmittaus on perjantaisin joten silloin laitan niitäkin tietoja. Toivoisin edes 2kg lähtevän kuukaudessa pois. Ja jos ei lähde tarpeeksi painoa pois, niin silloin ruokavaliotani muutetaan. Liikuntaa näin alussa on 3xviikossa 45min reipasta kävelyä. Teen sen salilla fitness24seven tai sitten ulkona! :) Kävelen myös rappuset nykyään 5kerrokseen ja toki myös alas! Ja tosiaan en ole liikkunut nyt yhtään ja syöny milloin sattuu.. Roskaruokaa en ole syönyt, siitä en välitä.. mutta suklaata ja jätskii olen syönyt.. en oikein tiedä olenko ruokaakaan syönyt.. en aina.. silloin kun imetin niin söin säännöllisesti, mut heti kun se jäi niin syömättömyys iski. Se vain on tällein kotiäitinä halvempaa. Juu.. Mutta saa tosiaan kysyä mitä vaan mutta toivon että nätisti. JA TIEDÄN, että on sellaisia jotka ajattelevat ja jotkut jopa sanovat ääneen että miten olet voinut päästää itsesi tohon kuntoon.. vastaus on että niimpä.. en todellakaan tiedä.. sitä vaan söi hirveet kalorit eikä liikkunut. Oma moka. Nyt se muuttuu. En halua olla enään PLUSSAPALLO.

ps. minulla ei ole ystäviä, menetin ne kun tulin raskaaksi. Yhden ihanan ystävän sain kunnes menin ja mokasin koko jutun. En vain ollut oma itseni. Mut kaikki mikä on mennyttä, niin niitä ei takaisin saa. Onneksi minulla on oma perhe ja se toistaiseksi riittää :) Tervetuloa seuraamaan minun elämäntapamuutosta. Niin ja miksi blogi?! Jospa täältä kautta saisin tsemppiä sekä ehkä tämä voi auttaa myös jotain muuta tiputtamaan painoa, edes yhden. Ei muuta kuin ootellaan ensiviikon perjantaita että kerron taas kuinka paljon painan ja mitkä fiilikset :D kerron tänne surut ja ilot ym :D

 

terveisin: Plussapallo :O)