Ei tää blogin kirjoitus ole mun juttu nähtävästi kun en saa jotenkin aikaseksi tätä. Noh, hyvin on mennyt. Paino viime perjantaina oli 87.3kg, eli viime viikolta tiputusta oli -1kg. Koko ajan on tippunut. Aina se 600g tai 800g yleensä. Tais täs välissä olla 1.3kg tai 1.1kg, en muista.

Eilen söin juhlissa pelkästään makaroonia ja tonnikalaa, pikkasen laitoin paseerattu tomaatti rainbow merkkistä "kastiketta".. noh, noin 5min sen jälkeen tuli kunnon allergia oireet.. kieli turposi, hirveet rakkulat kielen takana ja sivuissa, siis tosi isot ja paksut. Ja hengitys alkoi olla vaikeaa.. Sitten kirkkonummelta hirveellä kiireellä, sallitulla ajonopeudella kuitenkin, jorviin. Siellä sitten samantien tiputukseen ja joku adrealiini injektio ruisku reiden ulkosivuun vai pakara, mikä lie ja sit suoneen suoraan kortisonia. Sitten täristiin siinä ja joku 5.5h olin siellä tarkkailussa. Sitten pääsin kotiin onneksi. Klo 20 pääsin kotiin suunnilleen <3 aika ikävä kokemus oli kyllä.. :( ja mistä lie tuli. Mulla on siitepöly allergiat ja eläin allergiat mutta en tiiä mistä tuo tuli. Ja tonnikalaa vedessä olen ennenkin syönyt lähiaikoina sen noin 7prk.. mut nyt lähete meni eteenpäin allergia sairaalaan ja siellä yritetään selvittää tätä tilannetta. Nyt kotona sitten syön kolme aamua kortisonia tablettina 1.5tbl. Ja allergia lääkettä henicsiä kerran päivässä. Myös sen ruiskun sain mukaan jos tulee samanlaista niin pitää pistää itseäni sillä ja heti soittaa ambulanssi.. kivat! :( mutta näillä mennään ja nyt olen kunnossa.

Mämmiä söin muuten viime viikonloppuna joku pv 50g ja hyvää oli. Sitten tippuikin enemmän eli sen kilon :D liekö mämmin syy :D vai kun tein kerrankin kahvakuulatreenin oikein ;) se kahvakuulailu onkin mun juttu. Salinkin lopetin ja viimein pv oli 1.6 kun saa siellä käydä. Aattelin nyt kotona vaan jumpata ja ulkona kävellä <3 myöhemmin sitten kun pääsee töihin niin käydä salilla. Jospa säästetään vähän ja päästään pienelle reissulle koko perhe kesällä <3 ja mökille <3 ja eilen söin sitten vaan kolme ateriaa kun sairaalassa olin. Kotiin kun pääsin niin söin leipää ja rahkan vaan. En jaksanut muuta. Menin nukkuu jo klo 22 ja heräsin aamulla klo 9.50. Oli vähän stressiä ja ahdistusta eilisestä niin nukuin varmaan siksi niin pitkään. Tänään sitten vaan viisi ateriaa mutta ei se mitään. Huomenna jo normaalisti. Sitten selkä on alkanut taas oireilee pahemman kerran. Tai sellasta hermokipua se on oikealla puolella alaselässä. Mutta se kimpoaa kyllä oikeeseen jalkaan ja vähän koko selkään. Ei kivaa :( röntgeniin on pitänyt mennä mutta unohdin sen taas.. ehkä jossain välissä. Tiistaina soitan ja kyselen jos saan vielä mennä :) ice boweria ostin ja olen nyt laittanut sitä tänään ekaa kertaa.. Kahvakuulasta ei selkä oikein pidä. Mutta kyllä sekin tästä ajan kanssa varmasti. 

Mutjuu, ruokailut ja liikunta menee nyt kyllä hyvin. Tai no aina mennyt. Ja miten ihanaa kuulla lapsuuden kaverilta kuinka olin paljon laihtunut. Mut ajatella, yli 10kg J:n avulla nyt tiputettu! olo on huikea!! :) voin ostaa m ja l vaatetta ilman sovitusta! tykkään taas meikata, ja laittaa hiuksia! tykkään olla kotona jo pikku shortseissa ja topissa ilomielin. Ulos en vielä laittaisi, mut kesällä sitten varmasti jo :) Niin ja mikä kivoin!!! HABA ON TULLUT! ihan vähän vaan mutta se on tullut käsiin <3 <3 <3 se onkin kivaa.. ei niin roiku enää läskit vaan :) sitten perse jo näkyy, jee <3 ne on tullut huomattua.. Yksi juttu ärsyttää kun osa sanoo että syö vaan vähän kakkua, jos olen kylässä, ei se pahaa tee.. No kyllä se tekee.. mitäs jos tulee herkkuhimot takas, eli mitä jos se ei jää siihen. Ja aiotko tosissaan syödä herkkuja kun laihdutat. Ehtiihän sen jälkeen kun on laihtunut normaali painoiseksi jos haluaa!! sori vaan jos luette tätä..

niin ja menin sit geelilakat laittaa kynsiin <3 on taas pysyvästi kivat kynnet <3 onko täällä muita laihduttajia? olisi kiva katsella muidenkin saavutuksia, vielä en ole löytänyt.. en vain osaa käyttää tätä?! :D saa laittaa viestiä täällä :D En tiiäkään olenko sanonut että nimeni on Sini :) nyt ainakin :) Joni on pt, ja mies on Petteri :) Lapset J ja S :) Siksi paljastan vähän jo meidän aikuisten nimiä.

Niin, joo, on tässä pari kertaa treenin aikana joutunut keskeyttää, ekaksk poika kaatui suoraan naamalteen ja huuli kunnolla auki, päivystyksessä joutu käymään mutta nyt kaikki kunnossa. Palkeenkieli tuli mutta onneksi kuivui pois ja nyt ei ole kuin pienen pieni arpi, jos sitäkään. Ja kesken treenin :D siinä sitten hikisenä peijakseen :D sitten toinen lapset itki melkein koko ajan kun äiti treenasi. Noh, sit otin lapset katsomaan viereen että tällästä äiti nyt tekee, ja sit lähtivät isin kanssa leikkimään! eli nyt ainakin saan treeni rauhan kotona :) anopin ehdotus oli ja kyllähän se tepsi :D sillä riittää hyviä ideoita aina, onneks :) mutta tosiaan ekoista kunnon synttäreistä selvitty. Olihan siellä mun lemppari aleksanterin leivoksia, mutta onneksi haistoin nenälläni vihdoin niin se riitti :) söinhän minä kyllä, silmilläni :P ;) ja sitten.. siskoni oli ulkomailla opiskelemassa, noh, eipä kertonut että oli tullut takaisin. Näin piiiitkääään aikaan vanhempian kun tulivat käymään ( me ei voida käydä siellä koska meidän pojalla vähän rajut otteet kissoja kohtaan välillä ) ja sitten vaan kysyin onko tullut jo pois. Oli tullut pois, mies mukana.. siinä sit olin vaan että aha.. mummi ja pappakin tänään kyselivät että enkö muka tiennyt ja miksi ei sisko ollut käynyt edes meillä.. ei meillä sit vissiin enää ole mitään yhteistä tai hyvä kun olemme edes siskoja.. :/ mut onneksi minulla on pari ystävää <3 oma perhe (mies ja lapset) <3 ja tietty hänen puolen sukua <3 ja omasta suvusta tottakai P sylikummi <3 täytyy varmaan mussa jotain vikaa olla kun ei oikein välitetä.. mut ei siitä enempään, kyllä tämä on jo hoidossa.. :)

Niin minähän olen asunut pienryhmäkodissa kotkassa 15v lähtien ja sitten muutin omilleni sieltä kotkan keskustaan 18v. Sitten kävin kouluakin merenkulun ammattiopistossa ja valmistuin laivatarjoilijaksi.. hyvillä arvosanoilla kieltämättä, vaikka siellä kiusattiin, tiedä miksi.. onneksi oli ne kaksi ihanaa ystävää siellä <3 osa sanoo että olivat kateellisia mutta osaan mä nyt olla itsepäinen ja mulla on aika kova suojamuuri jota kukaan ei kyllä saa avattua. Muu kuin mies ja lapset <3 ihmisiin perusluottamus on 0! minulla on ollut rankkaa kyllä, mutta onneksi kaikesta selvittiin <3 <3 jopa ala-asteesta kakkosluokasta eteenpäin kiusattu. Ylä-aste kanssa. Ammattikoulu kans. Mutta onneksi oli niitä ihania ystäviä paljon jotka jaksoivat minua hyvinä ja pahoina aikoina, onneksi oli aina se silloinen seurustelukumppani, sekä onneksi oli pienryhmäkodin aikuiset ja lapset <3 ilman niitä en olisi nyt onnellinen <3 mä olen niin koulukiusausta vastaan kun olla ja voi, ja varmasti puutun siihen jos sellaista joskus näen. Olen sellainen leijona emo että..! mun lapsia ei kiusata koskaan! joskus voisin kirjoittaa millaista elämäni oli nuorena ja mistä se alkoi mutta katsotaan jos jotain kiinnostaa.. siitähän voisi kirjoittaa vaikka raamatun :) tarkkoja aikoja en muista vieläkään, mitä milloinkin tapahtui. Kaikkia pahoja juttuja, valheita, syytöksiä, kiusauksia jnejnejne.

Sellasta mun elämään ennen, mutta nyt on nyt! :) Eli ihmiset kertokaa jos teitä kiusataan, oikeasti! edes jollekin, kyllä se nykypäivänä varmasti auttaa! silloin ei auttanut kukaan. En edes tiedä tiesikö vanhempani asiasta vai ei.. kuulin vasta että siskoanikin kiusattiin koulussa :( joten ei sitä kaikki huomaa!

Mutta ihmiset ovat erilaisia, kaikkien kanssa ei tarvitse liikkua ja olla käsi kädessä, kunhan toimeen tulevat samassa tilassa! kiitos, olen puhunut! Ja täällä vantaalla tulee paaljon lunta, maa ihan lumessa. Ei kivaa.. just kun luin että ensiviikolla lämmintä olisi jo reilummin.. huomenna sitten miehen isomummulle syömään ja rupattelee ja sit toisille sukulaisille perään!

 

Hyvää pääsiäistä kaikille,

toivottaa Sini, lempinimeltä (isäni keksimä) Simppa <3

 

 

 

 

 

 

 

 

++